שדרות המאירי 11 קרית משה, 96107 ירושלים http://yhm10.org/ 02-652-7950 02-651-3756 yhm@lif.ac.il הרב יגאל קוטאי והרב עדיאל אסייג ה'תשנ"ה הרב משה טוביאנה 0528746000 ישיבות הסדר

ישיבת הסדר "המאירי"

על07-אוקטובר-2018 בתוךירושלים

בשתי מילים

ישיבת ההסדר המאירי זו ישיבה קטנה חמה ומשפחתית. כולם חברים של כולם. לומדים, אוכלים ומתפתחים עם כולם. אם תיכנס לבית המדרש בזמן הסדר או לחדר האוכל בזמן הארוחה, לא תדע להבדיל בין תלמידי שיעור א' לתלמידי שיעור ה' מאחר והתלמידים מעורבים זה בזה.

הלימוד בישיבה הינו עיון בשיטת "אליבא דהלכתא". בישיבה מתקיימים סדרי אמונה וסדרי הלכה. ישנו דגש מיוחד על מוסר.

מסלול מיוחד

בישיבה מסלול ייחודי המשלב בין תורה צבא ואקדמיה.
במקביל ללימודי הישיבה לומדים גם לתואר ראשון.
עם סיום ההסדר, מסיימים את התואר.

על הישיבה

הישיבה שוכנת בשכונת קריית משה בירושלים. הישיבה נוסדה בשנת ה'תשנ"ה בהוראתו של הראשון לציון הרב מרדכי אליהו זצ"ל, ובשיתוף המכללה הדתית לחינוך ליפשיץ במטרה ליצור מסלול ייחודי המשלב בין לימודי ישיבה ללימודי אקדמיה מתוך כוונה להעמיד בוגרים שהם תלמידי חכמים יראי שמים בעלי השכלה אקדמית.

נושאי לימוד

שיעורים מיוחדים על פי דרכו של מרן הראשל"צ הרב מרדכי אליהו זצוק"ל, הדרכות פרטיות ע"י רבני הישיבה, שלושה סדרי לימוד, שיעורי אמונה גמרא מוסר והלכה, שבתות באווירה מיוחדת ורגעים רבים של התרוממות הרוח…

התואר האקדמי

את הלימודים לתואר תלמידנו לומדים במכללת הרצוג במגמות מדעיות שונות. בוגרי הישיבה משתלבים במגוון תפקידים, חלקם בחינוך וחלקם בעולם המעשה בחברות הייטק, תקשורת ועוד.

למי הישיבה מתאימה?

אם חשוב לך להיות מחובר לתורה ולבנות את הקומה הרוחנית והתורנית שלך, ויחד עם זאת, אינך רואה את עצמך מקדיש את כולך כל יום כל היום ללימוד תורה, המסלול שלנו שמשלב קודש לצד חול בהחלט יכול להתאים לך.

מזמינים אותך לבקר בישיבה.

לפרטים נוספים ולתיאום ביקור: https://bit.ly/2Zj8NlU