התחיה 14 חולון http://www.yholon.co.il 03-558-7638 03-558-3586 הרב טל שאוליאן והרב חגי לונדין ה'תשס"ד ינון וייס 053-3431085 office@yholon.co.il ישיבות הסדר

ישיבת הסדר "חולון"

על03-אוקטובר-2018

בשתי מילים

ישיבת חולון הוקמה באלול תשס"ד כמרכז רוחני ותורני המקרין עוצמה של תורה, אמונה וזהות יהודית בעיר חולון, שהיא אחת הערים הגדולות ביותר בארץ.

באלול התשפב נכנסו לכהן שני ראשי ישיבה – הרב חגי לונדין והרב נתנאל טל שאוליאן. בישיבה מודגש לימוד הגמרא בעיון הלכתי היורד בכל סוגיה עד להלכה למעשה (ללא התפשרות על העיון הישיבתי הקלאסי). כמו כן הלימוד מאחד את ההלכה והגמרא עם הרעיונות האמוניים והמחשבתיים, מתוך שאיפה ללמוד את כל מקצועות התורה – גמרא (בבלי וירושלמי), הלכה, תנ"ך, מדרש, אמונה, חסידות וקבלה, בדגש על אמונה תמימה יחד עם רוחב דעת כללי. הרב לונדין שם דגש על העבודה המוסרית של בניין האישיות של התלמידים.

בישיבה אוירה משפחתית אוהבת וחמה, ועבודת השם שמחה של חבורה. ישנה התוועדות שבועית (ימי שלישי בערב) שנותנת מקום גם לצדדים נוספים של התחברות לה', ע"י ניגון ודיבור טוב של החבורה הלומדת וכמובן רבני הישיבה והאברכים מלווים ביחס אישי קרוב את התלמידים.

הישיבה מצויה בלב הגרעין התורני התומך של הרב שאול פיינה. כך משלבים התלמידים לימוד תורה עם פעילויות תורניות של הפצת אור התורה בקרב הציבור הדתי והחילוני כאחד. על ידי הישיבה והגרעין התורני הוקמו גם ישיבה תיכונית ומרכז להעמקת זהות יהודית בבתי ספר חילוניים. אנו קוראים לך להצטרף לשליחות גדולה ומשמחת זו, המשלבת צמיחה אישית ותורנית בעוצמה המיוחדת של תורת ארץ ישראל, יחד עם תרומה לקהילה ולעם ישראל כולו.

ראה ישיבות הסדר נוספות