מבוא קדמה 5 קרית גת ת.ד 756 מיקוד 821070 קרית גת http://www.yeshivakg.co.il/ 50995550 yeshivakg@gmail.com‏ הרב שמעון פרץ תשס"ו 2007 מגוון ספרים בחלקי התורה השונים בהוצאת הישיבה. ספר הדגל "כולנו כאחד" על אהבת ישראל של ראש הישיבה יאיר ציפלביץ 052-4539306 ישיבות הסדר

ישיבת הסדר "קריית גת"

על10-ספטמבר-2018 בתוךדרום

בשתי מילים

הישיבה חרטה על דגלה את המשפט "תורה עם אהבה". השאיפה שלנו היא לבנות אנשים מלאים אהבה לקב"ה, ומתוך כך לתורה לעם ישראל ולארץ ישראל. "אהבה" היא גם היסוד החינוכי המרכזי בישיבה; מתוך אהבה בין התלמידים לרבנים ובין התלמידים לעצמם ולאווירה בישיבה מתפתח כל אחד באופן אישי ומתוך כך גם נבנית קהילה סביב הישיבה שפועלת ומקרינה על תושבי קריית גת.

שלושה יסודות מאפיינים את האווירה והחינוך בישיבה:
1 ) לימוד תורה ברצינות ובאהבה
2 ) חיבור לקב"ה ולתורה מתוך חירות ובחירה
3 ) חבורה מגובשת, קשר אישי עם הרבנים, ומתוך כך הרגשת שותפות ואוירה שמחה.

מעבר להיבט החינוכי, הישיבה שמה לעצמה מטרה להפיץ את תורתה לציבור הרחב ולהיות גורם מחולל שינוי בעיר קריית גת ובכלל ישראל. מתוך מבט כללי זה נבנית קהילה צעירה תוססת ופעילה של בוגרי הישיבה שהחליטו להשתקע בעיר קריית גת.

כמו כן הישיבה הקימה ערוץ יוטיוב (https://did.li/Ulz5q ) בו יש מעל אלף שיעורי תורה במגוון רב של נושאים.

הישיבה מפעילה ערוץ תוכן תורני ייעודי לבני נוער שנקרא "תורה בגובה הלב- לבני נוער" (https://did.li/bx2Hw). מטרת הערוץ היא להנגיש תוכן תורני משמעותי לשפה של בני נוער מתוך רצון לעורר בקרב בני נוער אהבה לתורה וחיבור לערכי הנצח של עם ישראל.

נשיא הישיבה

הרב שלמה לוי שליט"א. הקים את הישיבה בקריית גת ועמד בראשה במשך 10 שנים. מחבר ספר "שערי אורה". שימש כראש כולל ההלכה בישיבת הר עציון במשך עשרות שנים והעמיד תלמידים הרבה.

ראש הישיבה

הרב שמעון פרץ שליט"א, מחבר הספרים "ואהבת", "כולנו כאחד" וכן סדרת ספרי חיי אורה על התנ"ך, רשפי דת על פרשת השבוע ועוד מגוון ספרים בתחומי התורה השונים. נולד בקריית גת ושב אליה לאחר שלמד בישיבות מרכז הרב וישיבת הר עציון, שימש כר"מ בישיבה מאז הקמתה והפך לראש הישיבה בשנת תשע"ה.

הדגשים המרכזיים שהרב מתווה בישיבה מתומצתים במילה "אהבה"; לחנך לחיבור אמיתי ופנימי לתורה, לעם ישראל ולקב"ה. לבנות קשרי עומק בין התלמידים לצוות הרבנים ובינם לבין עצמם, ומתוך כך לעבור תהליכי שינוי ובניה מדוייקים שממלאים את התלמיד בכוחות נפש, אהבה ושמחה.

צוות רמי"ם-
הרב דניאל לפאיר- ר"מ בישיבה, מטפל זוגי ומדריך חתנים.
הרב ישראל בן שטרית- ר"מ בישיבה.
הרב דורון בפלר- ר"מ בישיבה.
הרב גואל כהן- ר"מ בישיבה, בוגר הישיבה.
הרב נדיב תורג'מן- ראש תוכנית הלכה, מחבר סידרת ספרים בהלכה.
הרב נועם ממן- ר"מ אמונה.

תחומים נוספים

קהילה- הישיבה מהווה מרכז קהילתי לקהילת "באר אורה", קהילה שנבנתה מתוך בוגרי הישיבה.

ת"ת- הישיבה מפעילה ת"ת אחר הצהריים לילדי קריית גת.

גמ"ח- תלמיד הישיבה נהוראי סרור הקים גמ"ח לזכרו של הרב אלישע וישליצקי "אור אלישע". במסגרת הגמ"ח מחולקים סלי מזון למשפחות.

למי הישיבה פונה?

לבחורים שלטובת צמיחתם האישיותית והתורנית צריכים חירות, חיבור חברתי חזק, קשר אישי עם הרבנים, ויש להם רצון להיבנות מתוך לימוד תורה רציני באווירה שמחה.

מוזמן ליצור איתנו קשר לשאלות נוספות והגעה לשבו"ש-

איתמר- 0556693382
יאיר ציפילביץ'- 0524539306
ליצירת קשר עם מנכ"ל הישיבה – ניסים אביסדריס 0526999550
מייל- yeshivakg@gmail.com

דף פייסבוק – HTTPS://DID.LI/YRITY