רח' תורה מציון 1 כוכב יעקב ד.נ. מזרח בנימין 90622 כוכב יעקב http://www.toraisrael.com 02-6550500 02-997-2115 nehmbo@gmail.com הרב שאול דוד בוצ'קו ה'תשנ"ו הרב נחמיה 050-6418123 גבוהה, ישיבות הסדר, ישיבות הסדר-שילובים

ישיבת היכל אליהו כוכב יעקב

על09-אוקטובר-2018 בתוךבנימין

בשתי מילים

ישיבת היכל אליהו כוכב יעקב שוכנת סמוך לירושלים. בראשות הישיבה עומד הרב שאול דוד בוצ'קו שליט"א. בישיבה 3 מסלולים – הסדר, שילובים וגבוהה, חבר'ה איכותיים וערכיים, אווירה חמה, תפילה בנוסח עדות המזרח, חבורות לימוד קטנות, דגש על לימוד גמרא והלכה, גיוון בלימודי אמונה, קשר משמעותי וחם בין הרבנים והתלמידים.

לכל הפרטים עלינו: https://shvoosh.co.il/home/kochavy

להרשמה לשבוש: https://bit.ly/2TcUXyg

הישיבה מאז הוקמה לפני 90 שנה, שואפת לחנך את התלמידים לדרך של חיבור בין תורה לחיים, בניין האמונה והמידות, יסוד ההלכה למעשה, ונשיאה בעול עם הציבור בכל תחומי החיים, ודאגה לקיום ולהפצת התורה בעם ישראל. רבני הישיבה קשורים בקשר נפשי חם עם תלמידיהם, מתוך אמון והערכה לעולמו הפנימי של כל אחד ואחד. קשר זה נמשך גם בעת תקופת השירות הצבאי וכן לאחר סיום מסלול הישיבה. חיבור זה, היוצר אווירה ביתית ותומכת, משווה לישיבה את קסמה המיוחד.

השפעת הישיבה גדולה מעבר לכתליה, הן בזכות בוגריה המרביצים תורה במקומות רבים, והן בזכות החיבורים התורניים של ראשיה: 'אור היהדות', 'הגיוני משה', 'עיוני משה', בעקבות המחבר, שולחן ערוך כפשוטו, כוזרי לכל וסדרת 'בעקבות רש"י'.

מתוך הבנת יחודו ומקומו של כל תלמיד ותלמיד הישיבה מעמידה מגוון מסלולים המאפשר בחירה במסלול המתאים לכל אחד, ישיבה גבוהה , ישיבת הסדר והסדר שילובים.